Reklamácie
Vážení zákazníci,
každú objednávku sa snažíme vybaviť včas a podľa vašich želaní, ak by však predsa nastal nejaký problém s kvalitou zásielky, jej obsahom, alebo ak by vám objednaný tovar neprišiel, uvádzame nasledujúce informácie.
ČO ROBIŤ, AK ZÁSIELKA NEPRIŠLA
Pri nákupe cez e-shop dostanete mejlom potvrdenie, že zásielka je vybavená. Po tomto ozname by vám mal objednaný tovar v priebehu troch dní prísť. Ak by zásielka meškala viac ako 7 dní, preverte si na vašej pošte, či neprišla, pretože lístok o oznámení uloženia zásielky sa môže stratiť. Doručenie na pošte preverte v priebehu nasledujúcich 10 dní (v každom prípade do 19. dňa od doručenia oznámenia o vybavení zásielky), pretože pošta skladuje zásielky len 18 dní, potom ich vracia odosielateľovi. V prípade, že zásielka na pošte nie je uložená, kontaktujte nás mejlom na: vranska.knihy@gmail.com a v správe uveďte vaše celé meno, celú adresu a číslo faktúry alebo názov tovaru, prípadne telefonický kontakt. Spojíme sa s vami mejlom alebo telefonicky, aby sme problém vyriešili.
ČO ROBIŤ, AK ZÁSIELKA NEPRIŠLA KOMPLETNÁ
Môže sa stať, že práve nemáme na sklade všetky tituly, ktoré ste si objednali. V tom prípade sa môže stať, že vám pošleme objednaný tovar vo viacerých zásielkach. Preto nekompletná zásielka nie je dôvod na reklamáciu. Ak by vám však chýbajúci tovar neprišiel v priebehu 30 dní, kontaktujte nás mejlom na: vranska.knihy@gmail.com a v správe uveďte vaše celé meno, celú adresu a číslo faktúry alebo názov chýbajúceho tovaru, prípadne uveďte telefonický kontakt. Spojíme sa s vami mejlom alebo telefonicky, aby sme problém vyriešili. Toto platí pre tovar označený ako „na sklade“ alebo „na objednávku“. Netýka sa to tovarov s označením „momentálne vypredané“.
AKO REKLAMOVAŤ POŠKODENÝ ALEBO NESPRÁVNY TOVAR
Poškodenú zásielku alebo nesprávny tovar je potrebné oznámiť bez zbytočného odkladu najneskôr však do 7 dní odo dňa doručenia. Popíšte nám vzniknutý problém a v prípade poškodeného tovaru pre objektívne posúdenie reklamácie kvality tovaru je potrebné, aby ste nám zaslali fotografie reklamovaného tovaru e-mailom, alebo cez reklamačný formulár. Po obdržaní fotografií vašu reklamáciu posúdime a o jej výsledku vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Reklamácie sa snažíme vybavovať bezodkladne najneskôr však do 30 dní od poskytnutia požadovaných fotografií.
Reklamáciu môžete podať e-mailom na vranska.knihy@gmail.com, alebo vyplnením reklamačného formulára, ktorý nájdete nižšie na tejto stránke.
Ak chcete reklamovaný tovar vrátiť, môžete tak urobiť (najlepšie až po dohodne s nami) na adresu:
Ing. Iva Vranská Rojková – izkona
Dlžín 93
972 26 Dlžín
Slovenská republika
Tovar nám nezasielajte na dobierku. Po obdržaní tovaru Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s vami na riešení problému k spokojnosti zákazníka. Reklamácie sa snažíme vybavovať bezodkladne najneskôr však do 30 dní od jej podania.
VRÁTENIE TOVARU
Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie objednávateľ. Zákazník je povinný oznámiť vrátenie tovaru prevádzkovateľovi vopred e-mailom, s uvedením čísla faktúry, na ktorú bol tovar zakúpený. Finančné prostriedky budú kupujúcemu vrátené do 15 dní bankovým prevodom na ním určený účet, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodnú inak. Pri platbe platobnými kartami budú peniaze vrátené v súlade s podmienkami zmluvy o akceptácii platobných kariet medzi prevádzkovateľom a príslušnou bankou. V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa,
- alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.
Tovaru môže byť vrátený len v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý.